- Katılım
- 19 Şub 2024
- Mesajlar
- 3,048
- Tepkime puanı
- 1,390
- Puanları
- 113
Metin2 Rubinum global olarak dünya çapında hizmet veren ve piyasaya damgasını vuran sunucular arasında yer almaktaydı. Bazı talihsiz durumlar yaşandı ve sunucu kapandı ama her oyuncu bu sunucuda ki envanter sistemine aşıktı. Bizde bugün sizler için kendi sunucularınıza ekleyebileceğiniz Rubinum Envanter Sistemini paylaşıyoruz. Aşağıdaki adımları harfiyen uygulayınız lütfen.
konuda ekli olan ekteki dosyayı indirin
uiinventory.py açın ve aşağıdaki kodu aratın
üstteki kodun altına , alttaki kodu ekleyin
aşağıdaki kodu aratın
aşağıdaki kodu üsttekinin altına ekleyin
aratınız
altına ekleyiniz
aratınız
altına ekleyiniz
aratınız
altına ekleyiniz
aratınız
altına ekleyiniz
aratınız
altına ekleyiniz
aratınız
kodu değiştiriniz
aratınız
kodu değiştiriniz
konuda ekli olan ekteki dosyayı indirin
uiinventory.py açın ve aşağıdaki kodu aratın
Kod:
def __LoadWindow(self):
if self.isLoaded == 1:
return
self.isLoaded = 1
try:
pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
pyScrLoader.LoadScriptFile(self, uiScriptLocale.LOCALE_UISCRIPT_PATH + "InventoryWindow.py")
except:
import exception
exception.Abort("InventoryWindow.LoadWindow.LoadObject")
try:
wndItem = self.GetChild("ItemSlot")
wndEquip = self.GetChild("EquipmentSlot")
üstteki kodun altına , alttaki kodu ekleyin
Kod:
wndCostume = self.GetChild("CostumeSlot")
wndSecondary = self.GetChild("SecondarySlot")
wndTalisman = self.GetChild("TalismanSlot")
wndEffect = self.GetChild("EffectSlot")
aşağıdaki kodu aratın
Kod:
self.DSSButton = self.GetChild2("DSSButton")
aşağıdaki kodu üsttekinin altına ekleyin
Kod:
mask1 = self.GetChild("Equipment_Base")
mask2 = self.GetChild("Costume_Base")
mask3 = self.GetChild("Secondary_Base")
mask4 = self.GetChild("Talisman_Base")
mask5 = self.GetChild("Effect_Base")
aratınız
Kod:
self.equipmentTab = []
self.equipmentTab.append(self.GetChild("Equipment_Tab_01"))
self.equipmentTab.append(self.GetChild("Equipment_Tab_02"))
altına ekleyiniz
Kod:
self.costumeTab = []
self.costumeTab.append(self.GetChild("Costume_Tab_01"))
self.costumeTab.append(self.GetChild("Costume_Tab_02"))
self.costumeTab.append(self.GetChild("Costume_Tab_03"))
self.costumeTab.append(self.GetChild("Costume_Tab_04"))
self.costumeTab.append(self.GetChild("Costume_Tab_05"))
aratınız
Kod:
wndEquip.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectEmptySlot))
wndEquip.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectItemSlot))
wndEquip.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndEquip.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndEquip.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
wndEquip.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
altına ekleyiniz
Kod:
## New EQUIPMENT
## Costume
wndCostume.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectEmptySlot))
wndCostume.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectItemSlot))
wndCostume.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndCostume.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndCostume.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
wndCostume.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
## Secondary
wndSecondary.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectEmptySlot))
wndSecondary.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectItemSlot))
wndSecondary.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndSecondary.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndSecondary.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
wndSecondary.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
## Talisman
wndTalisman.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectEmptySlot))
wndTalisman.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectItemSlot))
wndTalisman.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndTalisman.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndTalisman.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
wndTalisman.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
## Effect
wndEffect.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectEmptySlot))
wndEffect.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.SelectItemSlot))
wndEffect.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndEffect.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.UseItemSlot))
wndEffect.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverInItem))
wndEffect.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.OverOutItem))
## New EQUIPMENT
aratınız
Kod:
self.equipmentTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetEquipmentPage(arg))
self.equipmentTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetEquipmentPage(arg))
self.equipmentTab[0].Down()
self.equipmentTab[0].Hide()
self.equipmentTab[1].Hide()
altına ekleyiniz
Kod:
self.costumeTab[0].SetEvent(lambda arg=0: self.SetEquipmentPage(arg))
self.costumeTab[1].SetEvent(lambda arg=1: self.SetEquipmentPage(arg))
self.costumeTab[2].SetEvent(lambda arg=2: self.SetEquipmentPage(arg))
self.costumeTab[3].SetEvent(lambda arg=3: self.SetEquipmentPage(arg))
self.costumeTab[4].SetEvent(lambda arg=4: self.SetEquipmentPage(arg))
self.costumeTab[0].Down()
self.costumePageIndex = 0
## New EQUIPMENT
aratınız
Kod:
self.wndItem = wndItem
self.wndEquip = wndEquip
altına ekleyiniz
Kod:
self.wndCostume = wndCostume
self.wndSecondary = wndSecondary
self.wndTalisman = wndTalisman
self.wndEffect = wndEffect
self.mask1 = mask1
self.mask2 = mask2
self.mask3 = mask3
self.mask4 = mask4
self.mask5 = mask5
## New EQUIPMENT
aratınız
Kod:
self.tooltipItem = None
self.wndItem = 0
self.wndEquip = 0
altına ekleyiniz
Kod:
## NEW EQUIPMENT
self.wndCostume = 0
self.wndSecondary = 0
self.wndTalisman = 0
self.wndEffect = 0
## NEW EQUIPMENT
aratınız
Kod:
def SetEquipmentPage(self, page):
kodu değiştiriniz
Kod:
def SetEquipmentPage(self, page):
self.costumeTab[self.costumePageIndex].SetUp()
self.costumePageIndex = page
self.costumeTab[self.costumePageIndex].Down()
self.mask1.Hide()
self.mask2.Hide()
self.mask3.Hide()
self.mask4.Hide()
self.mask5.Hide()
if page == 0:
self.mask1.Show()
elif page == 1:
self.mask3.Show()
elif page == 2:
self.mask2.Show()
elif page == 3:
self.mask4.Show()
elif page == 4:
self.mask5.Show()
else:
self.mask1.Hide()
self.mask2.Hide()
self.mask3.Hide()
self.mask4.Hide()
self.mask5.Hide()
self.RefreshEquipSlotWindow()
def OnRunMouseWheel(self, nLen):
if nLen > 0:
if self.equipmentPageIndex < 4:
self.SetEquipmentPage(self.equipmentPageIndex + 1)
else:
if self.equipmentPageIndex > 0:
self.SetEquipmentPage(self.equipmentPageIndex - 1)
aratınız
Kod:
def RefreshEquipSlotWindow(self):
kodu değiştiriniz
Kod:
def RefreshEquipSlotWindow(self):
getItemVNum=player.GetItemIndex
getItemCount=player.GetItemCount
setItemVNum=self.wndEquip.SetItemSlot
for i in xrange(player.EQUIPMENT_PAGE_COUNT):
slotNumber = player.EQUIPMENT_SLOT_START + i
itemCount = getItemCount(slotNumber)
if itemCount <= 1:
itemCount = 0
setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
for i in xrange(item.COSTUME_SLOT_COUNT):
slotNumber = item.COSTUME_SLOT_START + i
self.wndCostume.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
if app.ENABLE_WEAPON_COSTUME_SYSTEM:
self.wndCostume.SetItemSlot(item.COSTUME_SLOT_WEAPON, getItemVNum(item.COSTUME_SLOT_WEAPON), 0)
self.wndEquip.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), 0)
if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
itemCount = getItemCount(slotNumber)
if itemCount <= 1:
itemCount = 0
self.wndSecondary.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
print "ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM", slotNumber, itemCount, getItemVNum(slotNumber)
self.wndEquip.RefreshSlot()
Kod:
"children" :
(
## Title
{
"name" : "TitleBar",
"type" : "titlebar",
"style" : ("attach",),
"x" : 8,
"y" : 7,
"width" : 161,
"color" : "yellow",
"children" :
(
{ "name":"TitleName", "type":"text", "x":77, "y":3, "text":uiScriptLocale.INVENTORY_TITLE, "text_horizontal_align":"center" },
),
},
Metin2 Yazılım - Geliştirme kategorisindeki içeriklerimizi indirebilmeniz için yorum ve beğeni bırakmanız gerekmektedir.