Keşfet

Metin2 Moblar Öldükten Sonra Yok Olma Süresini Azalt (Sunucu Performansı)

C++ paylaşımları.

HyperX

Moderatör
Moderatör
Bronz 3
Katılım
10 Eyl 2024
Mesajlar
76
Tepkime puanı
122
Puanları
33
Char_battle.cpp




arat ve 10 u 1 olarak değiştir

Metin2 Yazılım - Geliştirme kategorisindeki içeriklerimizi indirebilmeniz için yorum ve beğeni bırakmanız gerekmektedir.

 
Ben o 1 i 0 olarak kullanıyorum birşey olurmu?

if (IsPC())
{
pEventInfo->isPC = true;
pEventInfo->dwID = this->GetPlayerID();

m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, PASSES_PER_SEC(180));
}
else
{
pEventInfo->isPC = false;
pEventInfo->dwID = this->GetVID();

if (IsRevive() == false && HasReviverInParty() == true)
{
m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(3));
}
else
{
m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ? 1 : PASSES_PER_SEC(10));
}
1-3 arası kullanmak gerçekciliği bozmadan performans arttırır
 
Eline sağlık paylaşım için :love:
 

Konuyu görüntüleyen kullanıcılar